Bläddra
Sökresultat för Ulf Dahlqvist... Rensa filter?

av:Ulf Dahlqvist, Magnus Linde

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Försäljning och marknadsföring Reklam och annonsering
Ger din kommunikation effekt?Kommunikation är inte ett självändamål, utan ska utgå ifrån och bidra till företagets övergripande affärsmål. Företagets kommunikation ska skapa värden, den ska skapa lönsamhet. Men hur gör man – vad krävs för attlyckas med sin kommunikation, vad krävs för att den ska få genomslag i…
Köp här

Isbn: 9789147097180

Utgivningsår:20120921

Utgivare: Liber

Mediatyp: BB

av:Ulf Dahlqvist, Magnus Linde

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management
För att bygga en säkrare väg till lönsamma kommunikationsbeslut måste man kunna styra effekten av kommunikationen. Därför är det viktigt att ha en struktur och ett tydligt mål att arbeta utifrån. Den här boken handlar om just detta – hur man arbetar strukturerat med sin kommunikation.Läs merDen första upplagan av…
Köp här

Isbn: 9789147076857

Utgivningsår:20051021

Utgivare: Liber

Mediatyp: BB

av:Ulf Dahlqvist, Frans Melin

Kategorier: Kulturvetenskap och medievetenskap Medievetenskap Medievetenskap: reklam och samhälle Samhälle och kultur: allmänt Samhälle och samhällsvetenskap
Varumärken i offentlig tjänst är den första svenska boken om hur man rent praktiskt arbetar med varumärkesutveckling i politiskt styrda organisationer. I boken presenteras modeller, verktyg och åtgärdsförslag som kan bidra till att utveckla starka varumärken för myndigheter, kommuner, landsting och regioner. Den…
Köp här

Isbn: 9789147086849

Utgivningsår:20100830

Utgivare: Liber

Mediatyp: BB