Sökresultat för Ulf Dahlqvist...
Rensa filter?
av:Ulf Dahlqvist, Magnus Linde
Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Försäljning och marknadsföring Reklam och annonsering
Ger din kommunikation effekt?Kommunikation är inte ett självändamål, utan ska utgå ifrån och bidra till företagets övergripande affärsmål. Företagets kommunikation ska skapa värden, den ska skapa lönsamhet. Men hur gör man – vad krävs för attlyckas med sin kommunikation, vad krävs för att den ska få genomslag i…
Isbn: 9789147097180
Utgivningsår:20120921
Utgivare: Liber
Mediatyp: BB
av:Ulf Dahlqvist, Magnus Linde
Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management
För att bygga en säkrare väg till lönsamma kommunikationsbeslut måste man kunna styra effekten av kommunikationen. Därför är det viktigt att ha en struktur och ett tydligt mål att arbeta utifrån. Den här boken handlar om just detta – hur man arbetar strukturerat med sin kommunikation.Läs merDen första upplagan av…
Isbn: 9789147076857
Utgivningsår:20051021
Utgivare: Liber
Mediatyp: BB
av:Ulf Dahlqvist, Frans Melin
Kategorier: Kulturvetenskap och medievetenskap Medievetenskap Medievetenskap: reklam och samhälle Samhälle och kultur: allmänt Samhälle och samhällsvetenskap
Varumärken i offentlig tjänst är den första svenska boken om hur man rent praktiskt arbetar med varumärkesutveckling i politiskt styrda organisationer. I boken presenteras modeller, verktyg och åtgärdsförslag som kan bidra till att utveckla starka varumärken för myndigheter, kommuner, landsting och regioner. Den…
Isbn: 9789147086849
Utgivningsår:20100830
Utgivare: Liber
Mediatyp: BB
Topp 40 just nu!
Peter Ullgren
Anna Laestadius Larsson
Läs ett smakprov!
Elias Våhlund, Agnes Våhlund
Läs ett smakprov!
Elias Våhlund, Agnes Våhlund
Läs ett smakprov!
Ebba Witt-Brattström
Läs ett smakprov!
August Strindberg
Anna Bråkenhielm
Läs ett smakprov!