Bläddra
Sökresultat för Peter Westerståhl... Rensa filter?

av:Maj Bonde-Teir, Peter Westerståhl

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management
Den första svenska heltäckande boken om direktreklam – DR, lämplig för både professionella och studerande. Författarna har lång erfarenhet av DR-mediet och ger i sin bok en lång rad verktyg och tips för mer lönsam DR. Läsaren får en inblick i hur den mänskliga hjärnan tar emot information och hur man mäter…
Köp här

Isbn: 9789147075294

Utgivningsår:20050211

Utgivare: Liber

Mediatyp: BB

av:Maj Bonde-Teir, Peter Westerståhl

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management
Direktreklamen har fått en ny kanal att kommunicera i – e-postreklam. E-postreklam har, rätt använd, möjlighet att komma mycket nära sina mottagare och erbjuder stora möjligheter att skapa relationer och affärer.Läs merBoken beskriver både möjligheter och risker med den nya reklamkanalen, och visar hur man praktiskt…
Köp här

Isbn: 9789147077090

Utgivningsår:20070814

Utgivare: Liber

Mediatyp: BB