Sökresultat för Malmö universitet...
Rensa filter?
av:Peter Gerhard, Henrik Norinder
MARKNADSRÄTTENS GRUNDER ger en grundläggande översikt över marknadsrätten. De områden som tas upp i boken är marknadsförings- och konkurrenslagstiftningen samt den lagstiftning som knyter an till dessa områden. Här behandlas den nya marknadsföringslagen och den nya konkurrenslagen, som båda trädde i kraft under…
Isbn: 9789140675293
Utgivningsår:20110323
Utgivare: Gleerups Utbildning AB
Mediatyp: BH
av:Peter Gerhard, Henrik Norinder
Här behandlas den nya marknadsföringslagen och den nya konkurrenslagen, som båda trädde i kraft under 2008. Marknadsrättens grunder tar också upp en rad andra marknadsrättsliga områden såsom prisinformation, elektronisk handel, oskäliga avtalsvillkor, personuppgifter, diskriminering, produktsäkerhet,…
Topp 40 just nu!
Elias Våhlund, Agnes Våhlund
Läs ett smakprov!
Elias Våhlund, Agnes Våhlund
Läs ett smakprov!
Elias Våhlund, Agnes Våhlund
Läs ett smakprov!