Bläddra
Sökresultat för Inga-Britt Gustafsson... Rensa filter?

av:Lena Mossberg, Inga-Britt Gustafsson, Anette Jonsäll, Åsa Öström, Johan Swahn

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Försäljning och marknadsföring
Sensorik och marknadsföring är en unik bok som ger praktisk och teoretisk kunskap om sensorisk analys och hur den kan bli en del av en marknadsföring som engagerar konsumenternas sinnen. Boken innehåller teoretiska grunder i både sensorik och marknadsföring. Målet är att marknadsföraren med hjälp av sensorik ska få en…
Köp här

Isbn: 9789144079042

Utgivningsår:20140120

Utgivare: Studentlitteratur

Mediatyp: BC

av:Inga-Britt Gustafsson, Örjan Klein

Köp här

Isbn: 9789157804723

Utgivningsår:20060630

Utgivare: Bokförlaget Nya Doxa

Mediatyp: BB