Bläddra
Sökresultat för Anna Tufvesson... Rensa filter?

av:Anna Tufvesson

Kategorier: Arbetspsykologi Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Psykologi Samhälle och samhällsvetenskap
Att kunna leda dig själv på ett aktivt sätt är en viktig kompetens för att du ska vara en uppskattad medarbetare och nå dina personliga mål. Det moderna ledarskapet, som handlar om tillit till medarbetarna, kräver också att du som medarbetare är duktig på självledarskap. Då behövs både kunskap och tid för reflektion om…
Köp här

Isbn: 9789147143191

Utgivningsår:20210908

Utgivare: Liber

Mediatyp: BC

av:Anna Tufvesson

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Management och företagsledning Management: ledarskap och motivation
Den här boken visar tydligt hur vi själva påverkar vår situation och inspirerar dig att göra vad du kan för att skapa en bra social arbetsmiljö för dig och dina kollegor. Vi tillbringar en stor del av våra liv på arbetet, och att ha en positiv arbetsmiljö där vi trivs och blir uppskattade är både utvecklande och…
Köp här

Isbn: 9789147122295

Utgivningsår:20170517

Utgivare: Liber

Mediatyp: BC

av:Anna Tufvesson

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management
80 procent av en ledares tid går åt till att kommunicera! Hur använder du som chef den tiden på bästa sätt? Hur skapar du t.ex. engagemang och delaktighet kring mål, visioner och värderingar? Hur kan du tänka kring kommunikationsarbetet i en förändringsprocess?Läs mer”Annas bok bygger mycket på egen erfarenhet…
Köp här

Isbn: 9789147117024

Utgivningsår:20150703

Utgivare: Liber

Mediatyp: BC

av:Anna Tufvesson

Kategorier: Psykologi Samhälle och samhällsvetenskap Socialpsykologi och gruppsykologi
Av en ledares tid går 80 procent åt till att kommunicera! Hur kan du som chef använda den tiden på bästa sätt? Hur skapar du t.ex. engagemang och delaktighet kring mål, visioner och värderingar? Hur kan du tänka kring kommunikationsarbetet i en förändringsprocess? Annas bok bygger mycket på egen erfarenhet och det…
Köp här

Isbn: 9789197621748

Utgivningsår:20080211

Utgivare: TUK Förlag

Mediatyp: BB

av:Anna Tufvesson

Kategorier: Arbetspsykologi Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Management och företagsledning Management: personal Management: särskilda områden Psykologi Samhälle och samhällsvetenskap
Vad innebär det att vara professionell på jobbet?Boken beskriver ett antal förmågor som är viktiga för att agera professionellt. Det handlar till exempel om att kunna känsloreglera sig, vilja lära nytt och vara lätt att samarbeta med. Gott omdöme och god arbetsmoral är andra viktiga pusselbitar. Är vi professionella…
Köp här

Isbn: 9789147152858

Utgivningsår:20240627

Utgivare: Liber

Mediatyp: BC