SuperFreakonomics Intl
Kategorier: Beteendeekonomi Dataanalys Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Ekonomisk teori och filosofi Företagsekonomi och management Forskning och informationshantering Historia Historia och arkeologi Historia: särskilda händelser och ämnen Kulturvetenskap Kulturvetenskap och medievetenskap Management och företagsledning Nationalekonomi Politisk ekonomi Populärkultur Referensverk, informationshantering och tvärvetenskap Samhälle och kultur: allmänt Samhälle och samhällsvetenskap Socialhistoria och kulturhistoria Sociologi Sociologi och antropologi
SuperFreakonomics Intl
Kategorier: Beteendeekonomi Dataanalys Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Ekonomisk teori och filosofi Företagsekonomi och management Forskning och informationshantering Historia Historia och arkeologi Historia: särskilda händelser och ämnen Kulturvetenskap Kulturvetenskap och medievetenskap Management och företagsledning Nationalekonomi Politisk ekonomi Populärkultur Referensverk, informationshantering och tvärvetenskap Samhälle och kultur: allmänt Samhälle och samhällsvetenskap Socialhistoria och kulturhistoria Sociologi Sociologi och antropologi
Freakonomics lived on the New York Times bestseller list for an astonishing two years. Now authors Steven D. Levitt and Stephen J. Dubner return with more iconoclastic insights and observations in SuperFreakonomics—the long awaited follow-up to their New York Times Notable blockbuster. Based on revolutionary research and original studies SuperFreakonomics promises to once again challenge our view of the way the world really works.