Lojalitet på riktigt
Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management
Denna bok reder ut begreppet lojalitet och placerar in det i ett större sammanhang. Boken bidrar till en djupare insikt om vad lojalitet innebär och manar läsaren till att reflektera över begreppet och över vad som egentligen är lojalitetsfrämjande. Läsaren får också konkret hjälp att förstå hur lojalitet kan främjas, utvärderas och mätas i den egna verksamheten.
”Under tiden jag läste den här boken gick det fullständigt klart upp för mig vilken okunskap jag haft om lojalitetsbegreppet. Malin och Margareta ger mig alla nycklar till vad lojalitet betyder och hur det fungerar, kort sagt de reder ut begreppen och ger många och handfasta guider till hur verksamheter kan ge förutsättningar för lojalitet.”
Arne B. Andersson, e-handels- och logistikexpert, ”Arnepåposten”, tidigare Postnord AB
”Med stort engagemang och en stark vilja att låta läsaren få en djupare förståelse för begreppet lojalitet, har Margareta och Malin skrivit en inspirerande och engagerande bok som alla borde ta sig tid att läsa. Boken låter dig fundera och ifrågasätta samtidigt som den ger dig verktyg för att kunna förstå begreppet lojalitet bättre.”
Joachim Frykberg, vd Jula Holding AB och Jula AB