Bläddra

Customer experience management på svenska : att systematiskt leverera rätt kundupplevelse

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Försäljning och marknadsföring Management och företagsledning Management: försäljning och marknadsföring Management: särskilda områden Varumärken
Köp här

Customer experience management på svenska : att systematiskt leverera rätt kundupplevelse

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Försäljning och marknadsföring Management och företagsledning Management: försäljning och marknadsföring Management: särskilda områden Varumärken
Köp här
Customer experience management på svenska tar upp bristen på CX-verktyg för organisationer och anpassar internationella teorier till svenska förhållanden. Läsaren får ta del av en praktisk guide för syste­matiskt CX-arbete baserat på svenska värderingar och arbetsformer.

Författaren lyfter fram behovet av ett övergripande ramverk för CX-arbetet som involverar hela organisationen och utforskar hur man skapar en gemensam intern kompass utifrån kundinsikter. Rigamonti belyser hur viktigt det är att göra kundens röst hörd internt och erbjuder konkreta metoder för att bygga hållbara relationer både med medarbetare och kunder.

Boken riktar sig främst till studenter och yrkesverksamma inom CX, men är även en värdefull resurs för ledare och beslutsfattare som arbetar med att skapa en än mer kundcentrerad verksamhet.