Bläddra

Ärligt Talat – Godnattsagor för sömnlösa marknadsförare

Kategorier: Biografier och litteraturvetenskap Biografier, sanna berättelser, essäer etc. Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Essäer Företagsekonomi och management Kulturvetenskap och medievetenskap Management och företagsledning Management: försäljning och marknadsföring Management: särskilda områden Medievetenskap Samhälle och kultur: allmänt Samhälle och samhällsvetenskap
Köp här

Ärligt Talat – Godnattsagor för sömnlösa marknadsförare

Kategorier: Biografier och litteraturvetenskap Biografier, sanna berättelser, essäer etc. Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Essäer Företagsekonomi och management Kulturvetenskap och medievetenskap Management och företagsledning Management: försäljning och marknadsföring Management: särskilda områden Medievetenskap Samhälle och kultur: allmänt Samhälle och samhällsvetenskap
Köp här
Varför funkar inte den traditionella marknadsföringen längre? Kanske för att människor är individer med känslor, inte bara konsumenter med pengar. I den här boken har reklamaren och marknadsföraren Björn Owen Glad samlat sina tankar om etik, moral och ärlighet i 30 korta kapitel. En käftsmäll och hyllning till branschen han älskar och hatar. Branschen han vill ska bli bättre. ------------------------- Björn Owen Glad är marknadsförare, debattör och flitigt anlitad föreläsare. I mer än tio år tid har han fört en kamp mot den utbredda reklamtröttheten och hetsat branschen att ta ett större moraliskt ansvar för sin samhällspåverkan. Björn arbetar i dag om kreativ ledare på kommunikationsbyrån Chiffer.