Bläddra

Supernöjda kunder och lyckliga säljare

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management
Köp här

Supernöjda kunder och lyckliga säljare

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management
Köp här

Supernöjda kuder och lyckliga säljare

Det du ger får du tillbaka - bli bäst på sälj! Hur gör man för att lyckas övrträffa kunderna förväntningar - och därmed öka lönsamheten? I boken får du och din personal på ett mycket konkret sätt ta del av de små stegen som skapar de stora skillnaden!

Exempel på innehåll:

  • Vem är säljare och hur ska en säljande attityd vara
  • Det första intrycket och hur man gör det på bästa vis
  • 67 bra öppnigsfraser
  • 10 smarta steg att få kunden att känna på era produkter - och köpa!
  • 10 steg för extremservice runt provrummen
  • Produktargumentation
  • Merförsäljning och hur man vågar sälja mer
  • Att möta invändnigarna och komma till avslut. 12 meningar som får kunden till avslut och svar på de tre vanligaste invändningarna.
  • Hantering av klgomål och fyra steg som gör den argaste kunden belåten
  • 10 budord för hela processen i kudmötet

 

Vem har nytta av Supernöjda kunder & lyckliga säljare?

Alla som arbetar med kundmöten och/eller ledarskap i butik. Förse dina medarbetare i kedjan med varsin bok ohc märk skillnaden i kundmötet och  kassareovisningen! En lönsam investering som ör dina medarbetare säkrare i sitt sälj och har roligt på jobbet!