Supernöjda kunder och lyckliga säljare
Supernöjda kunder och lyckliga säljare
Supernöjda kuder och lyckliga säljare
Det du ger får du tillbaka - bli bäst på sälj! Hur gör man för att lyckas övrträffa kunderna förväntningar - och därmed öka lönsamheten? I boken får du och din personal på ett mycket konkret sätt ta del av de små stegen som skapar de stora skillnaden!
Exempel på innehåll:
- Vem är säljare och hur ska en säljande attityd vara
- Det första intrycket och hur man gör det på bästa vis
- 67 bra öppnigsfraser
- 10 smarta steg att få kunden att känna på era produkter - och köpa!
- 10 steg för extremservice runt provrummen
- Produktargumentation
- Merförsäljning och hur man vågar sälja mer
- Att möta invändnigarna och komma till avslut. 12 meningar som får kunden till avslut och svar på de tre vanligaste invändningarna.
- Hantering av klgomål och fyra steg som gör den argaste kunden belåten
- 10 budord för hela processen i kudmötet
Vem har nytta av Supernöjda kunder & lyckliga säljare?
Alla som arbetar med kundmöten och/eller ledarskap i butik. Förse dina medarbetare i kedjan med varsin bok ohc märk skillnaden i kundmötet och kassareovisningen! En lönsam investering som ör dina medarbetare säkrare i sitt sälj och har roligt på jobbet!