5-minutersmarknadsföraren
5-minutersmarknadsföraren
Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Försäljning och marknadsföring
Har du fem minuter över?
Bra, för det är allt du behöver.
Den här boken ger dig fler än 350 snabba tips om saker du kan göra för att marknadsföra ditt företag på bara fem minuter. Du får tips om att sälja mer, synas mer och få full fart framåt snabbt.
På fem minuter kan du skapa helt avgörande förändringar som kostar lite och ger massor tillbaka.
OBS: Om du tycker att det låter för bra för att vara sant - titta på garantin längre ner på den här sidan
Här är en del av vad du får i boken:
☑️ Så får du en order inom fem minuter
☑️ Gör en analys av ditt företag på tre minuter
☑️ Utmanande femminutersfrågor som förändrar allt om du törs
☑️Sälj mer från sajten redan om en timme så här
☑️ Saker att fixa med din sajt som bara tar fem minuter och som förändra allt
☑️ Så ger du kunderna positiva upplevelser snabbare
☑️ Engagera personalen blixtsnabbt så här
☑️ Gör det enkelt - så planerar du allt på fem minuter
☑️ 20 Idéer om större förändringar som du kan skapa tid för
☑️ Fantastiska säljtips när du förlorat inspirationen
☑️ Oinspirerad? Lyft dig själv på fem minuter
☑️ Ändra det här och fixa kundämnen från sajten enklare
☑️ Gör en marknadsplan på fem minuter
☑️ Lär dig att skapa oemotståndliga erbjudanden snabbt
☑️ Skriv en superbra säljpresentation på fem minuter
☑️ Så gör du en effektiv kundundersökning på fem minuter
☑️ Skaffa viktiga länkar till din sajt på mindre än fyra minuter
☑️ Gör en viktig kund lycklig inom två minuter
☑️ Skaffa lönsamma samarbeten på fem minuter så här lätt
☑️ Så skapar du mervärden för kunderna på en minut
☑️ Tips som ger dig en bättre arbetsdisciplin på fem minuter
☑️ Hur du får mer gjort varje dag med löjligt enkla metoder
…och hundratals andra tips som du kan göra för att förbättra resultatet på …just det… fem minuter!
Snabb - Snabbare - 5-minutersmarknadsföraren
Den här boken har nu också släppts i England och i USA vilket är ovanligt med böcker skrivna av svenska författare i ämnet marknadsföring.