Bläddra

B2B-boken : 7 steg till digital dominans

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Kulturvetenskap och medievetenskap Management och företagsledning Management: särskilda områden Medievetenskap Medievetenskap: internet, digitala medier och samhälle Samhälle och kultur: allmänt Samhälle och samhällsvetenskap
Utgått

B2B-boken : 7 steg till digital dominans

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Kulturvetenskap och medievetenskap Management och företagsledning Management: särskilda områden Medievetenskap Medievetenskap: internet, digitala medier och samhälle Samhälle och kultur: allmänt Samhälle och samhällsvetenskap
Utgått

B2B-handeln har förändrats snabbt på grund av teknikutveckling och ändrade kundvanor. Företag måste anpassa sig till den ökade digitaliseringen för att vara konkurrenskraftiga.

Den här boken betonar vikten av att vara förberedd för denna digitala transformation. Den berättar vad du som beslutsförfattare behöver tänka på när du ska skapa en digital B2B.

Traditionell e-handel har misslyckats!


___

Niklas Helgesson och Linda U Johansson, som har skrivit den här boken, har båda jobbat över 20 år med ehandel och har sett branschen utveckla sig. Vi förstår nu tydligt att vi behöver förändra våra tankar kring digitaliseringen till något större. Vi jobbar varje dag med B2B-kunder som vill starta en digital handel och vi blir alltid förvånade hur de resonerar inledningsvis.