Bläddra

One-to-one marketing : filosofi och metod

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Försäljning och marknadsföring Management och företagsledning Management: försäljning och marknadsföring Management: särskilda områden
Köp här

One-to-one marketing : filosofi och metod

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Försäljning och marknadsföring Management och företagsledning Management: försäljning och marknadsföring Management: särskilda områden
Köp här
One-to-One är ett synsätt på marknadsföring som står för en genuin kundorientering, där den individuella kunden ges möjlighet att lära företaget vad hon vill ha. One-to-One handlar om att skapa en lärande relation mellan kund och leverantör, så att varje relation blir unik och anpassad till kundens behov. Lojalitet, förtroende och individualitet blir nyckelord för att lyckas. Boken innehåller många exempel från företag som på olika sätt arbetar med One-to-One. Boken valdes av Sveriges Marknadsförbund till Årets Marknadsföringsbok 2000. Om författaren: Ola Feurst är ek.dr och en av grundarna till Marknadsakademien vid Stockholms universitet.