Bläddra

Nöjdare gäster – En idé- och arbetsbok om mänskligt samspel i hotell- och restaurangbranschen

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management
Köp här

Nöjdare gäster – En idé- och arbetsbok om mänskligt samspel i hotell- och restaurangbranschen

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management
Köp här
Nöjdare gäster är en idé- och arbetsbok om mänskligt samspel i hotell-, konferens- och restaurangbranschen. Boken ger kunskaper, insikter, tankar och ideér till hur man kan förbättra sin verksamhet för att nå målet nöjdare gäster. Den tar upp hur man förhindrar stagnation, hur man påverkar och påverkas samt hur man får människor att känna större tillfredsställelse - och det gäller både gäster och anställda. Ett kapitel handlar om stamgäster.

Läs mer
Boken ger ett diskussionsunderlag för arbetsgrupper och chefer på olika nivåer. Den kan också användas som studiematerial på gymnasieskolans Hotell- och restaurangprogram och i företagsinterna kurser i hotell- och restaurangbranschen.